Türkiye DS’in Dünya Çapında 4. Büyük Pazarı Oldu

DS, Türkiye’de 2022 yılına göre toplam satışlarını da yüzde 92 artırarak yaklaşık olarak ikiye katlamış oldu. Bu büyümeyle birlikte Türkiye, markanın dünya çapında dördüncü pazarı konumuna yükseldi.

DS Automobiles’in yükselen satış grafiğinde her biri kendi segmentinin iddialı oyuncusu olan model ailesi etkili oldu. Markanın, 2022 yılı sonunda pazara sunduğu DS 4, 2023 yılının ocak-aralık döneminde elde ettiği 1.437 adetlik satışla segmentinin en çok tercih edilen ikinci modeli olarak marka satışlarını domine etti. DS Automobiles’in premium SUV modeli DS 7 de kendi segmentinde en çok tercih edilen modellerden biri olarak dikkat çekti.

2023 yılında marka olarak ciddi bir ivmelenme yakaladıklarını söyleyen DS Automobiles Türkiye Genel Müdürü Selim Eskinazi, “DS Automobiles olarak, 2023 yılında Türkiye’de tarihi satış rekoruna ulaşmış olmak bizim için büyük bir gurur kaynağı. Bu rekor, ülkemizin DS Automobiles’in dünya çapında en büyük dördüncü pazarı olmasını sağladı. 2022 yılının sonunda pazara sunulan DS 4 modelimiz, kısa bir sürede Türkiye pazarının büyük beğenisini kazandı. DS 4 çok hızlı şekilde müşterilerin tercihleri arasına girdi ve 2023 yılını segmentinde ikinci sırada kapattı. Benzer şekilde DS 7 de segmentinin en çok tercih edilen otomobillerinden biri oldu. Yıl boyunca satış süreçleri kalite değerlendirmesinde yüzde 99,3 seviyesinde bir performans gerçekleştirmeyi başardık. 2023 yılında, DS markası olarak geçen yılın toplam satış adedini iki kata yakın bir büyümeyle geride bıraktık. Satış hacmimizi ve servis kapasitemizi daha da artırmak için yatırımlarımız bu yıl da devam edecek” dedi.

 

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir