Volvo Türkiye’deki Büyüme Hedefini Sürdürüyor

Premium SUV’de liderliğini sürdüren Volvo Car Türkiye, premium plug-in hibrit satışlarında %62’lik bir pazar payı ile bu motor tipinde en çok satan marka oldu.

Volvo Car Çek Cumhuriyeti Genel Müdürlüğü görevini başarıyla sürdürdükten sonra, uluslararası deneyim kazanarak Türkiye’ye dönen Alican Emiroğlu, Volvo Car Türkiye Genel Müdürü olarak yeni pozisyonunda görevine başladı. Emiroğlu, yeni görevine başlamasının ardından otomotiv basınıyla bir araya gelerek önemli değerlendirmelerde bulundu.

Genel Müdür Alican Emiroğlu’nun basınla buluştuğu toplantıda, Volvo Cars’ın güncel modelleri, elektrifikasyon ve sürdürülebilirlik vizyonu detaylandırılırken, 2024 yılına yönelik plan ve stratejileri hakkında da bilgiler paylaşıldı. Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Alican Emiroğlu, Türkiye’nin 2023 yılında elde ettiği başarıyı 2024 yılında da premium segmentte SUV lideri olarak sürdürdüğünü belirterek, globalde de büyük bir başarı yakaladıklarını ifade etti. Emiroğlu, “Volvo Car Türkiye geçtiğimiz yıl şimdiye kadarki en büyük satış başarısını kaydetti. Aynı başarılı ivmeyi bu yıl da artırarak rekor satış rakamlarına ulaşmayı hedefliyoruz. Türkiye’nin elde ettiği bu başarıyı yurt dışından izlemek çok gurur vericiydi. Bu başarıya imza atan takım arkadaşlarımı yürekten kutluyorum ve tekrar böyle bir ailenin parçası olduğum için çok mutluyum. Birlikte yeni başarılara imza atmak için heyecanlıyım.” dedi.

Volvo Car Türkiye’nin 2023 yılında tüm zamanların rekorunu kırarak 11.646 adetlik satışla önemli bir başarıya imza attığının altını çizen Emiroğlu; “Bu başarıyı 2024 yılında da sürdürmeyi hedefliyoruz. 2024 yılında ilk 7 ayda 7.614 adet satış gerçekleştirerek, geçen yıla kıyasla sunulan segment payımızı %16,10’dan %19,8’e çıkardık. Toplam binek pazarında ise geçen yıl %1,2 pazar payını artırarak, 2024 ilk 7 ayda %1,42 ile rekor bir pazar payına ulaştık” dedi.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir