Katılımcılar Pirelli’nin Eğitim Müdürü Tunç Erzurumluoğlu tarafından lastik pazarı ve gelişimi, lastik teknolojileri ve kullanımının yanı sıra Pirelli Türkiye hakkında global ve yerel bilgiler, Pirelli’nin prestij ve premium otomobil markalarındaki konumu ve ürün yelpazesi, homologasyonlar ile yeni ürünler hakkında bilgilendirildi. Çalışanlara ve yetkili satıcılara da müşteri ihtiyaçlarının belirlenmesi ve yönetimi, satış teknikleri, müşteri memnuniyeti ve sadakati konularında eğitimler verildi. Ayrıca Toptan Kanalında faaliyet gösteren yetkili satıcılara yönelik, satış ekiplerinin ihtiyacı ve yönetimi, ticari müşteri yönetimi, online b2b bayi yönetimi ve gereklilikleri, satış gelişimi, lojistik/servis hizmetlerinin önemi ve müşteri carisi takibi ve sadık müşteri yaratmanın püf noktaları konuları da verilen eğitimler arasında yer aldı.
“Pirelli ve Doğuş Oto Eğitim Projesi” kapsamında, Doğuş Oto Ankara ‘da Çankaya ve Etimesgut, İstanbul’da Maslak, Esenyurt, Kartal’da ve Kocaeli Gebze’ de olmak üzere 6 yetkili servis noktasında eğitimler verildi. Doğuş Oto’nun İstanbul’daki yetkili servisleri için eğitimler, 2 ayrı grup olarak düzenlendi. Ayrıca, şirketin İstanbul’daki yetkili servis eğitimlerinde İzmit’te bir günlük Pirelli fabrika ziyareti de gerçekleştirildi. “Pirelli ve Doğuş Oto Eğitim Projesi” kapsamında toplamda 100’ü aşkın katılımcı eğitim aldı. Eğitimlerde; Doğuş Oto Genel Müdürlüğü ve yetkili servislerinde görev alan SSH yöneticileri ve servis danışmanları ağırlandı.
Pirelli’nin geçtiğimiz yıl perakendeci bayileri ile gerçekleştirdiği “Perakendecilik Teknikleri Eğitimleri”nin devamı olan “Toptancılık Satış Teknikleri” eğitimleri ise Adana, İzmir, İstanbul ve Ankara’daki 30 bayiden 45 kişinin katılımı ile tamamlandı. 2 gün süren eğitimlerde Pirelli’den de 16 kişilik satış ekibi yer aldı.
0 comments