Yeni Infiniti QX50, değişken sıkıştırma oranına sahip motorla geliyor

Infiniti’nin yeni büyük SUV’u Infiniti QX50, değişken sıkıştırma oranına sahip motorla geliyor.

Infiniti QX50

Infiniti QX50, değişken sıkıştırma oranı sayesinde motor performans odaklı kullanımda 8:1 sıkıştırma oranıyla, yakıt ekonomisi odaklı kullanımda 14:1 sıkıştırma oranıyla çalışıyor.

2.0 litre, 4 silindirli bu motor VC-Turbo olarak isimlendiriliyor. 271 beygir güç 380 Nm tork üreten bu motor bir önceki QX50’de kullanılan V6 motordan %35 daha verimli. CVT şanzımanla donatılan yeni QX50, ağırlıklı olarak gücünü ön tekerleklere aktaracak şekilde tasarlanmış.

0’dan 100 km/s hıza 6.3 saniyede ulaşan yeni QX50’nin maksimum hızı ise 229 km/s olarak açıklandı.

Infiniti QX50

Dev bagaj hacmi

Yeni platform üzerinde şekillenen QX50, rakipleri Audi Q5 ve BMW X3’ten çok daha geniş iç hacim sunuyor. Artan hacim sayesinde bagaj hacmi 895 litreye yükselirken arka koltuklar yatırıldığında ise 1048 litreye ulaşıyor.

QX50, Nissan tarafından geliştirilen ProPilot Assist isimli sürüş destek asistanına sahip. ProPilot Assist, otomobilin hızlanma, yavaşlama ve yön değiştirmede sürücüye destek olacak. Fakat bu destek otonom sürüşü içermiyor.

Los Angeles Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak olan yeni QX50’ni tüm detayları fuar sırasında paylaşılacak.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir