Yeni Honda HR-V Sport, 182 beygir gücüne sahip 220 Nm tork üretebilen, turbo beslemeli, 1.5 litre hacimli i-VTEC benzinli turbo motoru ile kompakt SUV severlerin tüm beklentilerini karşılamayı amaçlıyor. İlk bakışta dış görünümde dikkati çeken bal peteği görünümlü ön ızgarayı tamamlayan siyah renkteki yan marşpiyeller, siyah jantlar, siyah yan aynalar, siyah çamurluk korumalıklar ve siyah arka tampon Honda HR-V’nin sportif ruhunu gösteren seviyede. Bu parlak siyah detaylara ek olarak LED ön sis farları, 18’’ alaşımlı siyah jantlar, çift egzoz çıkışı ve arka spor tampon da yeni görünümdeki sportif ruhu sergileyen unsurlar arasında yer almış.
Honda HR-V’nin yumuşak malzemelerle bezenen Magic Seat® tasarımı da yolcuyu daha da kavrayan bir yapıyla geliştirildi. İç mekanın en belirgin değişimi olan koltuklarda ve konsolda kendini gösteren siyah ve koyu kırmızı renkleri içeren tasarım da bu spor çizgisini güçlendiriyor.
Kabin konforu özellikleri arasında Executive donanımda da yer alan Aktif Gürültü Engelleme Sistemi de yer alıyor. Bu özellik ile Yeni Honda HR-V’de sürücü ve beraberindeki yolcular 100 km/s hızla seyahat ederken 65 dB’lik kabin gürültüsü hissedebileceği açıklandı.
Honda Connect ile gelişmiş multimedya ve bağlanabilirlik çözümleri sunan Honda HR-V Sport, elektrikli park freni, dokunmatik iklimlendirme paneli ve One – Touch Indicator gibi özelliklerin yanı sıra Akıllı Dokunmatik İç Mekan tasarımı da bu modelde yer alan teknolojik detaylar arasında.
Honda HR-V’de bulunan Şehir içi Aktif Fren Sistemi özellikle şehir içindeki düşük hızlarda gerçekleşen kazaları önlemek için tasarlanmış. Radar teknolojisi ile sürüş yönünde yolu tarayan sistem olası bir çarpışma riski oluşması halinde sürücüyü sesli ve işitsel olarak uyararak otonom olarak fren yapıyor.
Honda’nın Gelişmiş Sürücü Destek Sistemi’nde (ADAS) ise aracın önüne ve arkasına bakan kameralar dışında radar sensörleri de kullanıyor. Altı hava yastığı ile donatılan Honda HR-V’nin platformu Honda’nın çarpma enerjisini daha eşit bir şekilde dağıtmak için birbirini bağlayan yapısal elemanlar ağını kullanan ACE™ (Gelişmiş Uyumluluk Mühendisliği) gövde yapısından yararlanıyor.
0 comments