Citröen’in Türkiye’de en çok satan sedanı C-Elysee, yenilenen görünümüyle ve donanımlarıyla Türkiye’de satışa çıktı.
Markanın, 2012 yılından bugüne kadar tüm dünyada 400 bin adetten fazla satan modeli C-Elysée, geçtiğimiz aylarda yapılan yeni modelinin global lansmanının ardından ülkemizdeki satıcılarına ulaştı. Türkiye’de 46 bin adetlik satış rakamına ulaşan popüler model; 16 inc jantlar, yeni tampon ve ön ızgara yapısı, LED stoplar ve yeni gövde renkleriyle gençleşme operasyonuna tabii tutulmuş oldu.
Yaşam alanında ise; Car Play ve MirrorLink gibi bağlantıları destekleyen 7 inçlik dokunmatik bilgi-eğlence sistemine kavuşan yeni C-Elysée; Live, Feel ve Shine olmak üzere 3 farklı donanım paketiyle ve 2 motor seçeneğiyle satışa çıkıyor. Modelin baz donanımlı versiyonu için ise belirlenen başlangıç fiyatı 59.500 TL.
Yeni Citröen C-Elysée‘nin başlangıç paketi olan ‘Live’ donanıma; elektrikli yan aynalar, elektrikli arka camlar, bağımsız göstergeye sahip radyo/CD/MP3/Bluetooth ve USB özellikli müzik sistemi eklendi. Ortada konumlandırılan ‘Feel’ donanım paketine ise; arka park sensörü, 16 inçlik jantlar ve 3D görünümlü jant kapakları gibi yeni donanımlar eklendi. En üst paket olan ‘Shine’ donanıma ise; 16 inçlik alüminyum jantlar ve 7 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya sistemi dahil oldu.
Yeni Citroen C-Elysée’de bir benzinli bir de dizel motor seçeneği mevcut. Modelde dizel motor görevini 1.6 litrelik e-HDi ünite üstlenirken benzinli cephesinde 1.2 litrelik Puretech ünite bulunuyor. Dizel motor 92 bg güç ve 230 Nm tork üretirken 4.1 lt/100 km’lik yakıt tüketim değerine ulaşabiliyor. Benzinli motor ise 82 bg gücüyle ve 117 Nm tork torkuyla 4.9 litrelik bir yakıt tüketim değeri sunuyor.
0 comments