Tofaş’a iki ödül birden

Tofaş, uluslararası ölçekte en prestijli çağrı merkezi ödülü olan “Contact Center World Awards”ta (İletişim Merkezi Dünya Ödülleri) EMEA Bölgesi’nde “En İyi İletişim Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmeti” olmak üzere iki ayrı kategoride birincilik ödülüne layık görülen tek otomotiv şirketi oldu.

Türkiye’nin beşinci büyük sanayi kuruluşu, hem binek otomobil hem de hafif ticari araç üreten tek otomotiv şirketi olan Tofaş, müşteri memnuniyetinde dijital dönüşüme öncülük ediyor. Tüketici memnuniyetine yönelik çalışmalarıyla bu yıl Ticaret Bakanlığı tarafından “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü”ne de layık görülen Tofaş, bu alanda yürüttüğü çalışmalarıyla bu kez de Viyana’dan iki ayrı birincilikle döndü. Tofaş, bu kapsamda; uluslararası ölçekte en prestijli çağrı merkezi ödülü olan “Contact Center World Awards”ta (İletişim Merkezi Dünya Ödülleri) EMEA Bölgesi’nde “En İyi İletişim Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmeti” olmak üzere iki ayrı kategoride birincilik ödülüne layık görülen tek otomotiv şirketi oldu.

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu, Tofaş’ın hayata geçirdiği uygulamalarla birçok kurum ve kuruluş için ilham kaynağı olduğunu belirtti. Eroldu, müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımlarını bir adım ileriye taşımak adına 2016 yılında Bursa’da hayata geçirdikleri Müşteri İlgi Merkezi (MİM) ile sektörde dijital dönüşüme öncülük ettiklerini anımsatarak şunları söyledi: “Üretimde ve ihracatta çıtayı yükseltmeye devam ediyor, müşteri memnuniyetinde de öncü çalışmalara imza atıyoruz.  Contact Center World Awards’ta iki ayrı kategoride birincilik ödülü almamız bizi son derece mutlu etti. Bu alanda da otomotiv sektöründe değer yaratan öncü uygulamalarımıza devam edeceğiz”

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir