Renault tasarım şefi Acker, Scenic’le ilgili olarak açık açık şunları söyledi
“Scenic yaşamaya devam etmek istiyorsa devrimsel bir yenilikle birlikte crossover’lar karşısında satış kaybına uğramayı bırakmalı.” Otomobilin yeni tasarımı, sürücü odaklı konsolu, yüksek oturma pozisyonu ve bütün donanımlarda ilginç biçimde standart olan 20 inçlik jantları bir şeylerin değişim kıpırtılarında olduğunu kanıtlıyor. Michelin ve Continental tarafından özel olarak geliştirilen lastiklerin tabanı ince olsa da, geniş çap sayesinde aracın duruşu güçleniyor. Her ölçüdeki janta özel şasi ayarları yapma zorunluluğuna son veren tek jant yaklaşımının bir başka faydası da en iyi ayarın bulunmasını kolaylaştırması. Ayrıca ince lastik tabanı sayesince ciddi verimlilik kayıpları yaşanmayacağı söyleniyor. Lastiklerin konfora dönük olarak tasarlandığı belirtiliyor. “20 inç standart jantlı seksi bir otomobil satmazsak, şansımız ne kadar güçlü olur bilemiyorum,” diyor van den Acker…
0 comments