Land Rover, Range Rover Sport’u; yarı otonom sürüş teknolojisi, revize edilmiş bilgi-eğlence sistemi ve bugüne kadar modelde kullanılan en küçük hacimli motor ünvanını alacak olan 2 litrelik dizel ünite ile yeni bir sayfaya taşıyor. Halihazırda JLR’ın daha küçük modelleri, Jaguar XE ve Range Rover Evoque’da kullanılmakta olan 2 litrelik dizel ünite, Range Rover Sport’u 0’dan 100 km/s hıza 8 saniyede ulaştıracak. 100 kilometrede 6.2 litrelik yakıt tüketimi öngörülen model, 164 g/km değerinde Co2 salınımı yapacak. İngenium motorla donatılacak olan Range Rover Sport’lar, SD4 HSE olarak isimlendirilecek ve giriş seviyesindeki 3 litrelik SDV6 motorların yerini alacak. Land Rover ayrıca Range Rover Sport’un motor gamına, 3 litrelik benzinli süpersarjlı V6 üniteyi de ekliyor. 338 beygir güç ve 450 Nm tork değeri sunan bu motorla, sportif SUV 0-100 km/s hızlanmasını 7.1 saniyede tamamlayacak. 100 kilometrede 7 litrelik yakıt tüketim öngörülen model 243 g/km Co2 salınımı gerçekleştirecek.
Aracın içinde ise 8 inçlik dokunmatik ekran yerini 10 inçlik ekrana bırakırken, çevresinde yer alan tuşlar da yenilenen sistemle birlikte ekrana dahil oluyor. Güncellenen bilgi-eğlence sistemi; sık kullanılan rotaları öğrenerek araç bilgilerini sürücünün akılllı telefonuna gönderebiliyor. Diğer geliştirmeler arasında; yarı otonom sürüş sistemi, akıllı hız limitörü ve kör nökta asistanı yer alıyor.
Range Rover Sport’un opsiyonel donanımları arasında; adaptif hız sabitleyici, otomatik acil durum freni ve çeşitli güvenlik sistemleri de yer alıyor. Renk kartelasına eklenen yeni renklerle birlikte, ‘Bright Pack’ olarak isimlendirilen paketle de daha parlak metalik iç trim parçaları seçilebilir kılınıyor.
Güncellenen Range Rover Sport, bu yıl sonu itibariyle satışa sunulacak.
0 comments