255 beygir güce sahip 2 litrelik motoruyla ve tork yönlendirme sistemiyle birlikte duyurulan yeni Opel Insignia GSI, yerini aldığı Insignia OPC’den çok daha hızlı ve çok daha çevik olarak yollara çıkıyor. 400 Nm torka sahip yeni GSI, ağırlık diyetiyle birlikte Nürburgring’i OPC’den daha hızlı dönecek.
160 kilogramlık fazla ağırlıktan kurtulan Opel Insignia GSI, dört tekerden çekiş sistemi ve tork yönlendirme sisteminin yardımıyla daha atletik bir otomobil olarak karşımıza çıkacak. Ford Focus RS ve Range Rover Evoque’den de tanıdığımız GKN Twinster çift kavramalı diferansiyeli kullanan yeni GSI, çekişi arka tekerlekler arasında maksimum tutuşa odaklı olarak dağıtacak.
Astra’dan da hatırladığımız Flexride ayarlanabilir şase sisteminin geliştirilmiş bir versiyonunu kullanan GSI, ayarlanabilir amortisörlerle farklı yol şartlarına göre süspansiyon sistemini optimize edecek. ‘Standart, Tur, Sport ve Yarış’ olmak üzere 4 farklı sürüş modunu kullanıcılarına sunacak Opel Insignia GSI, sürücünün isteğine göre elektronik destek sistemlerini tamamen devre dışı bırakabilecek.
Brembo frenleri ve 18inçlik jantları standart donanım listesinde bulunduran GSI, opsiyonel olarak 20inçlik jantlarla tercih edilebilecek. Insignia GSI‘da ayrıca spor deri koltuklar, deri direksiyon simidi ve metal pedallar gibi sportif detaylarda olacak.
Opel’in şu anki en taze otomobili olan Insignia GSI, Eylül ayındaki Frankfurt Otomobil Fuarı’nda meraklılarıyla buluşacak. Etkinliği takip eden aylarda GSI’ye bir de dizel versiyon gelmesi ihtimaller arasında bulunu
0 comments