Dünyada bir ilk olduğu iddia edilen sistem tesisin otoparkında günlük kullanımda olacak. Direksiyonun arkasından insansız olarak kullanılacak olan araçlar, ziyaretçileri otonom sürüş sistemiyle otopark içinden alıp müzeye girişlerini sağlayacaklar. Sistem bir akıllı telefon uygulamasıyla çalıştırılacak. Sürücüler kendi araçlarından çıktıktan sonra, akıllı telefonları yardımıyla bulundukları yerden aracı çağırarak bina girişine bu araçlarla gidebilecekler. Otopark boyunca Bosch tarafından sağlanan sensörler,sürüş koridorunda güvenli bir şekilde kılavuzluk etmek için araçtaki Daimler tarafından geliştirilen alıcılarla iletişim kuracak. Bir engel algılanırsa araç otomatik olarak duracak.
Daimler yetkilileri bu işlevin “bu pilot projenin ötesinde uygulanabilecek uygun test ve onay kriterlerine sahip kapsamlı bir güvenlik konsepti” olduğunu söyledi. Otomatik bir vale sisteminin düzenlenmesi için mevcut bir yasal çerçeve bulunmadığından, sistemin işletim güvenliğini değerlendirmek için Stuttgart bölgesel idari makamı ve yerel ulaşım makamı geliştirme sırasında hazır bulundu.
Bosch yönetim kurulunun üyesi olan Dr. Markus Heyn, “Sürücüsüz sürüş ve park etme yarının mobilitesi için önemli yapı taşlarıdır. Otomatik park sistemi, bu gelişim yolunda ne kadar ilerlediğimizi gösteriyor. ” açıklamasını yaptı. Bu proje, Bosch ve Daimler arasındaki bir dizi işbirliğindeki son proje. Tedarikçi şu anda Daimler’in planlı şoförsüz taksileri için yapay zeka yazılımı geliştiriyor ve son fotoğraflar Alman şirketleri tarafından ortaklaşa geliştirilen yeni bir sentetik yakıt için bir test platformu gösteriyor.
0 comments