Yeni Mazda3, dünya prömiyerini 2018 Los Angeles Auto Show’da yapacak. Tamamen yeniden tasarlanan model, 2019’un başlarında Kuzey Amerika’dan başlayarak küresel piyasalarda görücüye çıkacak. Mazda’nın Başkan ve CEO’su Akira Marumoto, “Bugün açıkladığımız yeni Mazda3, Mazda için yeni bir dönem başlatıyor. Yeni nesil Mazda otomobilleri araç sahipliği deneyiminin değerini artıracak. Bu ürünler sayesinde Mazda’nın marka değerini daha da yükselteceğiz ve tüm dünyadaki müşterilerle daha güçlü bağlar kurma hedefimize doğru ilerleyeceğiz” açıklamasını yaptı. Yeni Mazda3 Japon estetiğinin özünü yansıtan Kodo tasarım dilini somutlaştırdı. Genel tasarım basit tek bir form sunarken, ince dalgalanmalar hareketli ışık ve gövde yüzeyinin üzerinde kaymasını sağlayan yansımaları sayesinde bu tasarımı hayata geçirdi.
Yenilenen Mazda 3’ün tasarımında önceki versiyonlardan daha güçlü bir canlılık ifadesi amaçlandı. Güç aktarım mekanizması dizisi, her bir sürüş durumunda sorunsuz ve hassas bir gaz kumanda donanımı sağlayan en yeni SKYACTIV-X, SKYACTIV-G ve SKYACTIV-D motorlarından oluşmakta. İlk defa tanıtıldığı 2003’ten bu yana 6 milyonun üzerinde satış yapan Mazda3, şirketin büyümesini hem marka hem de iş perspektifinden yönlendiren küresel bir stratejik model oldu. Mazda’nın dünyanın dört bir yanındaki müşterilerine sürüş imkânı verdi ve önemli tesislerde üretimin temelini oluşturdu. Mazda, otomobilin insan etrafında tasarlanması konusundaki temel felsefesine dayanarak otomobilin temel sürüş, hızlanma, dönme ve frenleme özelliklerini tamamen doğal hissettirecek şekilde çarpıcı şekilde geliştirdi.
0 comments