Yeşil Cehennem’de elde edilen 7 dak 20.143 saniyelik bir tur süresi, Jaguar’ın sınırlı sayıda ürettiği XE SV Project 8’e göre üç saniyelik bir gelişme kaydetti. Ancak, Jaguar tam üretim kılığında iken, Cyan’ın modeli şimdilik “seri üretime dayalı” bir konsept olmaya devam ediyor.
Markanın WTCR takımında yarışan pilotları Ted Björk’ün pilotajında rekor kıran bu otomobil, 528 HP ve 504 Nm üreten 2.0 litrelik bir turboşarjlı dört silindirli benzinli motorla çalışıyordu, ancak bu güç aktarma sisteminin yarış dışında herhangi bir üretime ulaşıp ulaşamayacağı belli değil.
Lynk & Co, geçtiğimiz yıl standart 03’ü, Volvo’nun CMA platformunun üzerine oturan ve geleneksel ve elektrikli benzinli güç seçenekleri sunan Çin merkezli dört kapılı bir salon olarak ortaya çıkarmıştı. Cyan Racing’in otomotiv AR-GE başkanı Henrik Fries: “Nürburgring Nordschleife’daki bir çok tur için temel amacımız gelişme olsa da, kırdığımız kayıtlar Lynk & Co platformunun potansiyelinin ve kabiliyetlerinin gerçek bir kanıtıdır” açıklamasını yaptı.
Kaynak: Autocar İngiltere
0 comments