İngiliz üreticinin diğer güncel modeli GT430’da olduğu gibi; gövdesinin ön ve arka bölümlerinde kompozit paneller kullanan Evora GT410 Sport, arttırılmış yere basma kuvvetiyle daha iyi dinamikler vaat ediyor. Yerini aldığı Sport 410’a göre %50 daha fazla yere basma kuvvetine sahip yeni model, pist odaklı karakterini ileriye taşıyor.
Gücünü 3.5 litrelik süpersarjlı motordan alan GT430, 6 silindiriyle toplam 416 beygir güç ve 420 Nm tork üretiyor. Açıklanan performans verilerine göre; Evora GT410 Sport’un 1256 kilogramlık gövdesi otomatik şanzımanla birlikte 0’dan 100 km/s hıza 4.1 saniyede çıkabiliyor. Maksimum hız ise manuel versiyonda 305 km/s, otomatik versiyonda ise 275 km/s olarak belirtiliyor.
326 beygir olarak açıklanan ton başına güç oranıyla pistteki iddiasının daha da arttığını hissettiren yeni Evora GT410 Sport, Bilstein amortisörleri standart donanım listesinde bulunduruyor. Michelin Pilot Sport Cup 2 lastiklerle fabrikadan çıkan otomobil, istenirse ücretsiz opsiyon olarak tur süspansiyonunu ve Michelin Pilot Sport 4S’i üstünde sunuyor.
Otomobilin lansmanında konuşan Lotus’un CEO’su Jean-Marc Gales, yeni GT410 Sport ile ilgili şunları söyledi; “Otomobillerimizi kusursuzlaştırmak için yeni inovasyonlar ve geliştirmeler aramaya devam ediyoruz. Yeni Evora GT410 Sport da GT430’un geliştirilme sürecinde öğrendiğimiz bilgilerin bir yansıması niteliğini taşıyor.”
0 comments