Bu yılın son aylarında Türkiye pazarına girecek olan Lexus’un SUV modeli Yeni RX’in Avrupa prömiyeri 2015 Frankfurt Motor Show’da gerçekleştirildi. 2016 yılında Türkiye’de satışına başlanacak olan Yeni RX, sürüş özellikleri ve fonksiyonelliğiyle öne çıkıyor.
1998 yılında satışa sunulduğu günden bu yana her geçen gün daha popüler hale gelen RX’in yeni modelinin Avrupa prömiyeri 2015 Frankfurt Motor Show’da yapıldı. 2016 yılında Türkiye’de tüketicisiyle buluşacak olan lüks crossover modeli RX, yeniden tasarlanan hibrit ve benzinli motorları, sofistike teknolojileri ve konfor donanımlarıyla bugüne kadar sunulan en iyi Lexus SUV modeli olacak.
Keskin hatlara sahip tasarımıyla dikkat çekici bir gelişimi yansıtan yeni RX, Lexus ürün gamının DNA’sını daha cesur SUV hatlarıyla sunuyor. Yeni model tasarlarken Lexus’un hedefi, lüks karakterini koruyarak ve ergonomisini ileriye taşıyarak bir önceki modelden daha atletik ve daha cesur gövde tasarımı oluşturmaktı. Böylelikle bu tasarım hatları sayesinde Yeni RX, bir SUV’un esnekliğini ve premium bir sedan otomobilin sürüş konforunu bünyesinde topluyor.
Hibrit ve benzinli güç ünitelerine sahip olan Yeni Lexus RX, yeni iç ve dış tasarımıyla gelişmiş ergonomilere ve lüks karakterinin altını çizen özelliklere sahip. Yeni RX’in fonksiyonellik ve lüks arasında kusursuz bir denge ortaya koyan dış tasarımı kabinde de aynı şekilde devam ediyor. RX’in sürücüsü ve yolcuları, yüksek duyusal kalite ve işçilik ile karşılanıyor.
Yeni Lexus RX’in çok yönlülüğünü ve yeteneklerini artırmak adına birçok farklı motor seçeneği sunuluyor. Motor seçenekleri arasında, RX 450h hibrit motor, 3.5 litre V6 benzinli motor, 2.0 litre turbo benzinli motor yer alıyor.
Toplam gücü 313 bg olan RX 335 Nm tork üretiyor. 2.0 litre turbo benzinli motorla sunulan RX 200t, 6 ileri otomatik şanzımana sahip, 238 bg güç ve 350 Nm tork üretiyor. Artırılmış yakıt verimliliğine sahip RX 350 ise V6 benzinli motor, 8 ileri otomatik şanzımanla sunuluyor. 300 bg güç üreten RX 370 Nm tork üretebiliyor.
Benzinli 4×4 modellerinde direksiyon açısından tekerlek hızlarına kadar birçok parametreyi ölçen sensörlerden faydalanan Dinamik Tork Kontrollü 4×4 sistem sayesinde, farklı zeminlerde ve yol koşullarında maksimum çekiş elde ediliyor. Yeni RX’te sunulan Adaptif Değişken Süspansiyon, aracın sportif bir sedan gibi yol tutuşuna sahip olmasını sağlamasının yanı sıra, mükemmel bir sürüş konforu ve denge de sunuyor.
0 comments