Ferrari’de FF’le başlayan dört kişilik dört tekerlekten çekişli otomobil nesli GTC4 Lusso ile devam ediyor.
458 – 488 evriminin aksine, otomobilin atmosferik V12’si görevine devam ediyor. 8000 d/dak’da 690 bg güç üreten otomobil, gücünü dört tekere radikal aktarma sistemiyle iletiyor. 697 Nm’lik torka sahip otomobilin bu değeri 1750 d/dak’dan itibaren üretiyor olması gaz tepkisiyle ilgili ipuçlarını taşıyor.
Ferrari’nin 4RM ismini verdiği çift aktarma kutulu dört tekerlekten çekiş sisteminin yeni versiyonu olan 4RM-S bulunan otomobilde, marka için bir ilk olan arka teker yönlendirme özelliği de mevcut. Süspansiyon ve elektronik yardımcıların tamamı güncellenmiş ve FF’ten bariz şekilde farklılaşmış. İç mekanda da değişiklikler yapılsa da en büyük yenilik 10.25 inç boyutundaki dokunmatik ekran olmuş.
0 comments