Dacia Duster’ın 4×4 versiyonlarında ilk defa kullanılan 1.3 TCe 150bg benzinli motor, arazi performansını bir üst seviyeye taşımayı hedefliyor. SCe 115’in yerini alan 1.0 TCe 100bg benzinli motor, yakıt tüketimi (5,4l/100 km) ve CO2 emisyon salımını (124 g/km) daha düşük seviyelere çekiyor. 5 ileri manuel vites kutusu bulunan bu yeni motorda 100 bg (74 kW) ve 160 Nm tork mevcut. Endirekt enjeksiyonlu 3 silindirli turbo motor, daha hafif ve kompakt olmasının yanı sıra en yeni teknolojileri bir araya getiriyor.
Duster ürün gamına eklenen 1.3 TCe 150bg benzinli motor, yerini aldığı 1.2 Tce 125 bg benzinli motora göre daha düşük yakıt tüketim değerlerine (6.3l/100km)sahip olmasının yanı sıra, daha fazla güç ve tork üretmeyi başarmış durumda. Duster 1.3TCe 150bg, 5250 dev/dak’da 150 bg (110 kW) ve 1700 dev/dak’da 250Nm maksimum tork ile bir önceki nesil motora kıyasla +25 bg güç ve +45Nm tork sağlıyor.
Duster, Türkiye’de müşterisinin tüm taleplerine cevap vermek üzere benzinli, dizel ve LPG seçenekleri ile satışa sunuluyor. Duster ürün gamında; 1.0 Tce 100 bg 4×2, 1.3 TCe 130 bg (4×2) ve 1.3 TCe 150 bg (4×4) benzinli motor manuel versiyonların yanı sıra 1.5 dCi 95 bg (4×2) ve 1.5 dCi 115 bg (4×2 manuel & 4×4) dizel motor manuel vites ve ECO-G 115 bg (4×2 manuel) LPG seçeneği bulunuyor.
0 comments