Çinli Elektrikli Otomobil Markası Voyah Türkiye’de

Çin’in en büyük otomotiv şirketlerinden Dongfeng çatısı altında yer alan premium elektrikli otomobil üreticisi Voyah, Türkiye’de Marcar Otomotiv A.Ş. tarafından temsil edilmeye başlandı.

Voyah, Türkiye’ye ilk aşamada yaklaşık 5 metre uzunluğundaki premium elektrikli SUV modeli Free ile 4.550.000 TL’den başlayan ön sipariş fiyatıyla giriş yapıyor. Voyah Free, 20 inçlik jantların üzerinden yükselen tasarımıyla otomotiv sektöründeki yeni konfor ve güvenlik teknolojilerini kullanıma sunuyor. 4 farklı “Voyah Modu”nda ayarlanabilen iç mekanda, araç içinde uyuyan çocuklardan, performanslı sürüşe odaklananlara, makam konforundan, yorgun sürücülerin desteklenmesine uzanan farklı beklentiler gerçek oluyor. Üç gösterge ekranını kapsayan kokpit tasarımı, kapı kilitleri açılıp sürüşe geçildiğinde yerinden yükselirken, isteğe bağlı olarak sürüş esnasında minimalist bir konuma getirilebiliyor. 5 kişilik iç mekanda kademesiz ambiyans aydınlatma renkleri, parfüm desteği, ileri seviyede filtrelenen klima, masaj fonksiyonlu koltuklar ve daha birçok donanım da mevcut durumda. 

Çok kapsamlı güvenlik donanımlarına ek olarak yarı-otonom sürüş desteklerindeki en güncel ekipmanlar da standart olarak sunuluyor. 2 elektrikli motoruyla 360 kW (488 HP) sistem gücü ve 720 Nm maksimum tork üreten, Akıllı 4 Çeker Sistemi’nin de katkısıyla 0-100 km/s hızlanmasını 4.4 saniyede tamamlayabilen Voyah Free, WLTP normlarına göre 500 km’ye kadar elektrikli menzil sunuyor. 

Voyah’ın Türkiye distribütörlüğünü üstlenen Marcar’ın Yönetim Kurulu Başkanı Nevruz Çırak’la ortak bir karar alarak 2 sene önce ilk çalışmalarına başladıklarını ifade eden Marcar Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Çırak, “Çinli markaların dünya çapında yükselişi devam ediyor. Premium elektrikli otomobil üreticisi Voyah markasını Marcar Otomotiv olarak temsil etmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Ön siparişe açtığımız Voyah Free modelimiz kısa sürede büyük ilgi gördü. Premium segmente Voyah Free ile yeni bir soluk getiriyoruz” dedi.