Kullanılmış otomobil pazarında müşterilerin güven sorununu ortadan kaldırmak, her marka ve model aracı tüketicilere Borusan Otomotiv kalitesi ve güvencesiyle buluşturmak vizyonuyla Borusan Next’i kurduklarını belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, özellikle sektörün kurumsallaşma tarafındaki boşluğu Borusan kurumsal kimliğiyle doldurmayı hedeflediklerini söyledi. Türkiye’de premium otomobil perakendeciliğinde Borusan Next ile yeni bir sayfa açtıklarını belirten Tiftik, “Ülkemizde her sıfır araca karşılık ortalama 7 kullanılmış otomobil el değiştiriyor. Bu sayının önümüzdeki yıllarda hızla yükseleceğini tahmin ediyoruz.” dedi.
Borusan Otomotiv Grubu’nun 40. yılında, müşterilere hem yeni hem kullanılmış otomobil pazarında sundukları premium hizmet kalitesini ve güvenini, yeni bir marka adı altında buluşturmanın heyecanı içerisinde olduklarını belirten Tiftik, “Borusan Otomotiv Grubu olarak kullanılmış otomobil pazarında tüketicilerin güven sorunu yaşadıklarını ve kurumsal bir yapıyla buluşmak istediklerini biliyoruz. Borusan Next markamız ile temsilcisi olduğumuz BMW, MINI, Jaguar ve Land Rover markalarının yanı sıra yerli ve yabancı pek çok markanın alım satımını gerçekleştiriyoruz.” dedi.
0 comments