Bu kampanya ile birlikte müşterilerine sunduğu hizmetleri genişlettiğini duyuran Opel Türkiye, müşterilerine evlerinde kalmalarını tavsiye ederek, sunduğu teknolojik çözümlerle onların hayatlarını kolaylaştırmayı hedefliyor. İçinden geçmekte olduğumuz bu dönemde müşterilerinin evlerinde kalarak teknolojik çözümlerle hizmet almasını amaçlayan Opel Türkiye, Nisan ayında e-rezervasyon, görüntülü görüşme ve mesafeli satış gibi ayrıcalıklı hizmetleri uygulamaya aldı. “E-rezervasyon/ online randevu”, showroom görüşme sistemi sayesinde Opel Türkiye, aynı anda minimum sayıda misafiri sosyal mesafeyi koruyarak showroom’larında ağırlıyor. Opel müşterileri, istedikleri gün ve saat için randevularını websitesi üzerinden alarak yetkili satıcı ziyaretini planlayabiliyor.
0 comments