Eski Bugatti çalışanlarından oluşan ekip SP-110 Edonis Fenice’yi orjinal modelin şasisi üzerinde şekillendiriyor. B Engineering’in ürettiği alüminyum gövdeli SP-110 Edonis Fenice, EB-110 modelinin karbonfiber monokok şasisini ve eski Bugatti fabrikasından satın alınan 3.5 litrelik 550 bg gücündeki V12 motoru modifiye ederek kullanıyor.
Yapılan işlemler sonucunda hacmi 3.8 litreye çıkarılan ve toplam gücü 720 beygire ulaşan SP-110 Edonis Fenice, orijinal modelin dört tekerlekten çekiş sisteminin aksine arkadan itişli ve manuel şanzımanlı olarak üretiliyor. Firma, otomobilin 0-100 km/s performansının 3.4 saniye, 0-160 km/s performansının 8.2 saniye ve azami hızının 350 km/s olduğunu iddia ediyor.
Otomobilin mühendislik ekibinin başında daha önce; Lancia Stratos, Ferrari Testarossa, Ferrari F40, Ferrari Formula 1 araçları ve EB110 gibi araçların da dizaynında çalışan Nicola Materazzi yer alıyor. Modena menşeili üretici SP-110 Edonis Fenice’den 15 adet üretmeyi planlıyor.
Tüketiciler, B Engineering ile çalışarak otomobilin içini kişiselleştirebiliyor. Dış boya seçeneklerinde ise EB110 modelinin orijinal boya yelpazesi sunuluyor. Ayrıca Materazzi’nin orijinal Fenice dizaynı (fotoğraflarda kırmızı olarak görülen araç) veya “agresif ve modernize” yeni Rinascita gövde görünümü (fotoğraflarda beyaz olarak görülen araç) tercih listesinde. Rinascita seçeneği otomobile, ilave performans ve yol tutuşu sağladığı iddia edilen ön tampon eklentileri, kenar difüzörleri ve karbonfiber parçalar ekleyecek.
0 comments