Geleceğe yolculuk Opel GTX Experimental ile başladı. Yeni Opel Şimşeği bu otomobilde logo olarak kullanılmıştı. İmza niteliğindeki karakteristik siluet çizgisi parlak neon sarıydı ve bu renk yenilenen kurumsal kimliğin Opel sarısı olarak kullanılmaya başlandı. Rüsselsheim merkezli Opel, ilk olarak Opel Mokka ile yeni Opel ön yüzü olan Vizor’u ve gelecekteki kokpit tasarımı Pure Panel’i kullanıma sundu. Şimşeğe dikkatlice bakıldığında yeni marka logosundaki halkanın daha ince olduğu gözlemleniyor. “Opel Next” adındaki yeni yazı tipi de parlak, güçlü, modern ve net bir görsellik sunmayı amaçlamış.
Opel Global Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Genel Müdürü Xavier Duchemin yapmış olduğu değerlendirmede “Kendimize güveniyoruz. Yenilikçi ve ilericiyiz. Opel bu yeni çağda ilerici, Modern Alman kültürüyle birlikte “soğuktan havalıya” dönüşen bir yaklaşım benimsiyor ve cesur, saf, çağdaş bir kimlikle yeniden ortaya çıkıyor. Bu yaklaşım yeni marka kimliğimizi ifade ediyor ve heyecan verici yeni ürün yelpazemizi oluşturuyor.” şeklinde konuştu.
0 comments