DS Automobiles Türkiye Marka Direktörü Berk Mumcu, “DS markası; Türkiye’de hem satış rakamları hem DS STORE sayısı hem de ürün yelpazesi olmak üzere birçok alanda büyümesini sürdürüyor. Marka olarak önceliğimiz her zaman müşteri deneyimi ve memnuniyeti üzerine kurulu. Satışı ise daima bir sonuç olarak görüyoruz. Bu noktada, talebe göre hareket edip araçlarımızı hızlı bir şekilde müşterilerimizle buluşturmaya gayret ediyoruz. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim; DS 4 için Türkiye’den ciddi bir talep var. 2022 yılında DS 4 için beklentilerimizin üzerinde bir taleple karşılaşacağımızı tahmin edebiliyoruz. Bu da bizleri sevindiriyor ve heyecanlandırıyor” açıklamasında bulundu.
Stratejik olarak oldukça önemli bir yeri olan kompakt premium segmentte yer alan DS 4, DS AERO SPORT LOUNGE konseptinden ilham alarak yaratılmış silüeti ve boyutlarıyla segmentin içinde kendisine şans arayacak.
0 comments