Tasarım ve geliştirme aşamasında her iki bölgedeki ekiplerle birlikte çalışılarak ortaya konulan yeni C3; aynı zamanda markanın küresel entegrasyonunda ortaya koyacağı 3 yeni model içinde ilk adımı oluşturuyor. Yeni C3; 4 metreden kısa, çok yönlü bir hatchback olması, yerden yüksek tasarımıyla SUV esintileri taşıması, 635 mm’lik büyük tekerlekleri, 180 mm yerden yüksekliği ve üst düzey iç hacim ferahlığı sağlamasıyla her iki bölgedeki sürüş gereksinimlerini karşılamayı amaçlamakta.
Yeni C3 buna ek olarak akıllı telefonlara uyumlu donanımları, iç konforu, 10’dan fazlarenk ve kişiselleştirilebilir donanım seçenekleriyle herkese özgü ihtiyaçlara cevap verebilecek bir yapıyı hedeflemiş. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Citroen CEO’su Vincent Cobee; “C3, dünyadaki tüm B segmenti hatchback modellerimizin ticari adı. Bu, her yerde aynı model olacağı anlamına gelmiyor. Yeni C3, Citroen kimliğini tam olarak yansıtan benzersiz bir ürün, ama aynı zamanda tasarım noktasında söz konusu ülkelerden esintiler de taşıyor ve Avrupa versiyonundan farklı” dedi. Yeni C3 Hindistan’da Citroen ürün gamını genişletmek ve başta Brezilya ile Arjantin olmak üzere markanın Güney Amerika’daki konumunu güçlendirmek amacıyla 2022 yılının ilk yarısında ilgili pazarlarda üretilerek otomobil severlerin beğenisine sunulacak.
0 comments