Opel, 2024’te yeni modellerinde kullanacağı ikonik “Şimşek” logosunu tanıttı. Yeni logo, “Opel Compass”ın merkezi ögesini oluşturmaya devam edecek. Aynı zamanda Rüsselsheim merkezli otomobil üreticisinin asarım felsefesinin ana özelliklerinden biri olan Opel Vizör marka yüzünün merkezinde de yer almaya devam edecek. Şimşek, elektrikle yakından ilişkili ve Opel’in elektrikli mobilite çağına yaklaşımını simgeleyen bir logo’ya dönüştü.
Alman otomobil üreticisi, önümüzdeki yıllarda ürün gamında kademeli olarak yeni “Şimşek” logosunu kullanıma sunacak. Yeni görünüme sahip ilk seri üretim araçlar 2024 yılında yollara çıkacak. Opel CEO’su Florian Huettl, yeni logonun şimdiden öne çıkacağını şu şekilde açıklıyor: “IAA Münih Mobilite Otomotiv Fuarı, dünyanın en büyük otomobil fuarlarından biri. Bu nedenle geniş, uluslararası bir izleyici kitlesine yeni ‘Şimşek’ logomuzu tanıtmak için harika bir yer olduğunu düşünüyorum. Ayrıca fuar ziyaretçilerine bir de sürprizimiz olacak. Münih’teki standımıza gelecek olan ziyaretçiler çok heyecanlanacak.”
Tasarımdan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mark Adams da; “Şimşek, ‘Cesur ve Yalın’ marka felsefemizin simgesi. Keskin, daha özgüvenli yeni ‘Şimşek’ logomuz, destek çemberiyle kesişerek ikonik logomuza yenilikçi ve modern bir görünüm kazandırıyor. Yeni logomuz, Compass tasarım yaklaşımımızın merkezinde yer alıyor. Pusula, ön, arka ve iç tasarım öğelerimizin bel kemiğini oluşturuyor” dedi.
0 comments