Alfa Romeo, 2022 yılında Tonale ile başlattığı ‘her yıl yeni bir ürün lansmanı’ stratejisini, 2023 yılında Giulia ve Stelvio modellerini yenileyerek ve Tonale Plug-In versiyonunu pazara sunarak devam ettiiyor. Pazardaki en genç ürün gamına sahip olan marka Alfa Romeo, ürün gamında yer alan modeller için Intercity İstanbul Park’ta özel bir sürüş etkinliği düzenledi.
Alfa Romeo Marka Direktörü Özgür Süslü’nün ev sahipliğinde düzenlenen ve Alfa Romeo Global Pazarlama & İletişim Başkanı Eligio Catarinella’nın da katıldığı etkinlikte, yenilenen Giulia, Stelvio ve Tonale dört tekerlekten çekişli, şarj edilebilir Hibrit (Plug-in Hybrid Q4) versiyonu Formula 1 pistinde test edildi.
Alfa Romeo Global Pazarlama ve İletişim Başkanı Eligio Catarinella Türkiye’nin Alfa Romeo için Avrupa Bölgesi dışındaki en büyük ikinci Pazar olduğunun altını çizdi. “Türkiye 2022 yılında Alfa Romeo’nun Dünya’da yüzde 300 ile en hızlı büyüyen Pazarı oldu. Ayrıca Türkiye, Alfa Romeo dünyasında Satıştan memnuniyette en yüksek müşteri memnuniyetine ulaştı” dedi Alfa Romeo markasında, benzersiz sportif sürüş özelliklerini en iyi hizmet kalitesi ve en iyi müşteri deneyimiyle birleştiğini söyleyen Eligio Catarinella, “Markamız karbon nötr olma yolunda otomobil endüstrisinin en hızlı markası olmayı hedefliyor. 2025’te Alfa Romeo’nun ilk tamamen elektrikli modeli tanıtılacak ve Türkiye pazarında da satışa sunulacak. 2027 yılından itibaren ise Alfa Romeo ürün gamının tamamı elektrikli olacak ve 0 emisyon hedefimize ulaşacağız.” dedi.
Alfa Romeo Marka Direktörü Özgür Süslü; 1910’dan beri İtalyan Sportifliğini temsil eden markanın sportif geçmişine vurgu yaptı. Süslü “1910’dan beri Alfa Romeo markası İtalyan Sportifliğinin yollardaki ve pistlerdeki öncüsü olarak yer alıyor. Kuruluşundan bu yana motor sporları Alfa Romeo’nun kalbinde yer alıyor. Alfa Romeo motor sporları dünyasında kazandığı şampiyonluklar, Le Mans 24 ve Mille Miglia’la başarıları ile gerçek bir efsaneye dönüşüyor. Son yıllarda ise Formula 1 Dünya Şampiyonası’na geri dönüşümüzle bu alandaki iddiamızı yeniden pistlere taşıyoruz” dedi. Ayrıca 1923 yılından bu yana marka ile bütünleşen, ikonik “Quadrifoglio” (Dört Yapraklı Yonca) logosunun 100’üncü yaşına özel hazırlanan yeni Giulia ve Stelvio’ya da değindi. Süslü “Alfa Romeo bu seneyi, dünya genelinde 100 adetle sınırlı olarak üretilecek ‘Quadrifoglio 100° Anniversario’ ile (Quadrifoglio 100. Yıl Özel Serisi) kutluyor. Türkiye’ye bir adet Giulia olarak getirdiğimiz özel seriler, Alfa Romeo DNA’sını, yüz yıllık teknik gelişim ve stilin mükemmelliğini yansıtıyor. Sınıfının en iyi yol tutuşu ve güç-ağırlık oranı ile segmentinin zirvesinde olmak için geliştirilen Giulia ve Stelvio Quadrifoglio, benzersiz sürüş deneyimi için 520 HP’ye yükseltilen 2.9 V6 motor ve sadece bu seride kullanılan, mekanik sınırlı kaydırmalı diferansiyel ile donatıldı. Özel seri ayrıca yeni adaptif tam LED Matrix farlar ve geleneksel “Cannocchiale” (teleskopik) tasarımıyla öne çıkan dijital gösterge paneli ile altın sarısı 100. Yıl Logoları ve ileri teknolojileri bünyesinde barındırıyor” dedi.
0 comments