Bir zamanların efsanevi modeli Manta’nın çağın gereklerine uygun olarak yorumlandığı Manta GSe; LED far, Pixel-Vizor ve Pure Panel kokpit olmak üzere en güncel Opel teknolojileriyle harmanlanmasıyla dikkatleri üzerine çekiyor.
Yeni Opel Manta GSe’de modern çağın gereğini yerine getiren sıfır emisyonlu 108 kW / 147 HP gücündeki batarya elektrikli elektromotor, 200 km’lik menziliyle beklentileri karşılıyor. Dördüncü vitesin ardından otomatik kullanıma imkan tanıyan manuel şanzıman ve arkadan itiş özellikli aktarma yapısı ise dikkat çekiyor.
Opel teknolojileri arasında yer alan yeni Opel Pixel-Vizor’ün LED ekranı dış çevreyle iletişim kurabilirken, Manta GSe’nin iç mekanındaki Opel Pure Panel ise araca ait tüm bilgi ve verileri ekrana taşıyabiliyor. Modern bir klasik formundaki Manta GSe’nin müzik sistemi, sarı dekorlu sportif koltukları, 3 kollu direksiyon simidi, kokpit ve kapı panellerindeki neo klasik dokunuşlar ve tavan döşemesi ise modelin geçmişi ile günümüz arasında ince bir bağlantı kurmuş görünüyor diyebiliriz.
Yeni Manta GSe Elektromod; 1974 ve 1975 yıllarında üretilen 77 kW ve 105 HP gücündeki ilk nesil Manta GT/E’nin ardından, Opel fabrikası tarafından üretilen şimdiye kadarki en güçlü Manta olarak ön plana çıkıyor. 108 kW/147 HP gücünde elektromotora sahip 2021 model Manta GSe, ilk hareket anından itibaren 255 Nm maksimum torku kullanıma sunuyor. Manta GSe’nin 31 kWh kapasiteye sahip lityum iyon bataryası, ortalama 200 kilometre menzile ulaşmayı sağlıyor. Seri üretim Opel Corsa-e ve Opel Mokka-e modellerinde olduğu gibi, Manta GSe de rejeneratif frenleme sayesinde fren enerjisini geri kazanabiliyor ve bu enerjiyi bataryada depolayabiliyor. Normal şarj, tek fazlı ve üç fazlı AC şarjı (şebekeden gelen alternatif akım) için 9.0 kW entegre şarj cihazı ile gerçekleştiriliyor. Bu özellik, Manta’nın bataryasının 4 saatten kısa sürede tamamen şarj edilebilmesi anlamına geliyor.
0 comments