Yeni Opel’in yollardaki ilk temsilcisi olan Opel Crossland ise tasarımı, kullanım özellikleri ve teknolojik donanımları ile ön plana çıkıyor. Opel’in tasarım felsefesindeki değişiklik, yeni modellerinde Vizör ve Pure Panel gibi sade öğeler ile temsil edilirken; marka kimliğinde ise daha keskin logo, yazı tipinde tercih ettiği daha yalın karakterler ve markayı temsil eden sarı renk ile özdeşleştirilmiş. Opel markadaki bu yenilenmeyi “bir marka detoksu” uygulaması olarak tanımlıyor. Pure Panel kokpit ile kulanıcıları sürücü odaklı, sadeleştirilmiş bir sürüş deneyimi sunmak amaçlanmış. Almanya’da, geçtiğimiz aylarda tanıtımı yapılan yeni Opel Crossland, Türkiye’de aralık ayında satışa sunuldu. Yeni Opel’in ilk temsilcisi olan model, ocak ayında segmentinin lideri olarak iddiasını gösterdi. Yeni model, vizörlü yeni marka yüzüne, arkada merkezi model ismi uygulamasına, geniş iç mekana ve 520 litreye kadar bagaj hacmine sahip.
Aracın önünü enlemesine kaplayan Opel Vizör, otomobile daha geniş bir görünüm kazandırıyor. Markanın ünlü “Şimşek” logosu keskin bir şekilde merkezde konumlandırılmış. Bu yeni vizör tasarımı, 2020’ler boyunca diğer Opel modellerinde de kullanılacak ve tasarım imzası olacağı belirtildi.
Crossland’e arkadan bakıldığında koyu renkli arka stop lambaları dikkat çekiyor. Stoplar arasında gelen siyah renkli şerit, yeni Opel Crossland’in daha geniş ve daha güçlü görünmesini amaçlanmış.
Opel Crossland’in tüm versiyonları standart olarak sunulan LED ön farları, Apple CarPlay ve Android Auto ile uyumlu 7 inçlik renkli dokunmatik ekrana sahip multimedya bilgi-eğlence sistemi, gelişmiş bağlanabilirlik özelliklerine sahip. Edition donanımından itibaren standart olarak gelen AGR sertifikalı sürücü koltuğu bulunuyor. Ön ve arka park sensörü, geri görüş kamerası da diğer sürüş destek sistemleri arasında. Anahtarsız giriş ile çalıştırma ve gelişmiş park pilotu gibi özellikleri arayanlar için Elegance donanımı öne çıkıyor. Otomobilin en üst donanımı ise Ultimate adını taşıyor.
Yeni Opel Crossland’de 60/40 oranında bölünen iki parça koltuklar, 150 milimetreye kadar kızaklar üzerinde ileri-geri kaydırılabiliyor. Böylece bagaj alanı 410’dan 520 litreye kadar çıkıyor. Arka koltukların katlanmasıyla bagaj hacmi 1.255 litreye kadar ulaşıyor. Opel Crossland müşterileri araç seçimlerinde 1,2 litre benzinli ve 1,5 litre dizel arasında seçim yapabilecekler. Benzinli 130 HP ve dizel 120 HP güç seçenekleri bulunuyor.
Opel’in yeni kurumsal kimliğini ve bunun ilk örneği olan yeni Opel Crossland’i değerlendiren Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, “Dünyamız değişiyor. Hayatlarımızı sadeleştirdiğimiz ve özümüze döndüğümüz bir dönem yaşıyoruz. Opel olarak biz de özümüze dönüp daha saf ve yalın bir marka oluyoruz, tamamen yenileniyoruz. Müşterilerimiz 2021’den itibaren daha modern bir Alman markası ile karşılaşıyor olacak. Artırdığımız müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini, yapılacak olan dijitalizasyon ve yenilenen marka kimliği yatırımlarıyla 2022 sonuna kadar tüm bayilerimizde devreye alacağız. Bugün ise Türkiye tanıtımını gerçekleştirdiğimiz yeni Opel Crossland, Opel’in yenilenen yüzünün Türkiye’deki ilk temsilcisi olduğu için markamız adına büyük önem taşıyor. Opel’in Türkiye’de satacağı her iki araçtan birinin SUV segmentinden olmasını hedefliyoruz. Ocak ayında segmentinin lideri olan yeni Opel Crossland, bu hedefimiz doğrultusunda markamızın önemli oyuncularından biri olacak” dedi. 2021’e önemli hedeflerle girdiklerini vurgulayan Alpagut Girgin sözlerine şöyle devam etti “Geçtiğimiz yıl uyguladığımız başarılı stratejilerin gerçek sonuçlarını; 50 bin adet üzerinde satış ve %6.6 pazar payı ile 2021 yılında taçlandıracağız. Bu sayede marka sıralamasını altıncı olarak tamamlamayı planlıyoruz.” açıklamasını yaptı.
0 comments