Tucson N Line ile özellikle yüksek performans tutkunlarını hedefleyen Hyundai, Türkiye’de sadece 1.6 litrelik CRDI dizel motoru kullanıyor. Hem ekonomi hem de yeterli performans sunabilen 136 beygirlik dizel ünite aynı zamanda 7 ileri DCT şanzımanla dikkat çekiyor. Tucson N Line’ın Türkiye’de iki farklı versiyonu bulunuyor. N Line ile kullanıcılar daha sportif bir Tucson’a sahip olurken aynı zamanda sağladığı fiyat avantajıyla ulaşılabilirliğini artırmış olacak. Tucson N Line sadece 4×2 çekiş sistemi ile satışa sunulurken daha fazla donanım ve konfor isteyenler ise 4×4 HTRAC çekiş sistemine sahip N Line Plus donanım seviyesini tercih edebilecekler. Donanım seviyesi olarak N-Line Plus’ın altında konumlandırılan giriş seviyesi, 19 inç’lik parlak siyah jantlar, N Line spor süspansiyon, açılabilir panoramik cam tavan, 7 inç dokunmatik ekran, ısıtmalı ön koltuklar ve N Line gövde kitiyle dikkat çekiyor. N Line Plus’da ise ek olarak 4×4 HTRAC çekiş sistemi, LED farlar, 8 inç ekran, navigasyon, ısıtmalı ön-arka koltuklar, akıllı bagaj kapağı ve kablosuz şarj sistemi sunuyor. Tucson N-Line; Türkiye’de mevcut bir donanım seviyesinin gövde kiti olmak yerine, alternatif bir model olarak öne çıkıyor. Güncel versiyondan farklı olarak, dış tasarımdaki petek tarzı ön ızgara, siyah eklentilere sahip ve bumerang şekilli gündüz sürüş farları ile süslenen ön tampon ve 19 inç’lik parlak siyah jantlarla sunuluyor.
Hyundai Assan’ın 2020 model yılı bir diğer SUV yeniliği ise KONA’daki benzinli turbo motor seçeneği. Dizel motorla beraber askıya alınan benzinli seçenek, yeniden ithal edilmeye başlanıyor. Benzinli 177 beygirlik motoruyla oldukça beğenilen KONA 1.6 T-GDI, aynı zamanda 7 ileri çift kavramalı DCT şanzımanıyla da üst düzey bir konfor vaad ediyor. Mevcut Elite Smart donanım seviyesinin üzerine “Kararan iç dikiz aynası” ve “Ön park sensörü” eklenen bu seçenek de tıpkı dizel kardeşi gibi sadece 4×2 çekiş sistemiyle satın alınabiliyor.
0 comments