İzmit’te üretilecek Yeni i20, makyajlı i30 ve Prophecy konseptiyle fuarda yer alacak olan Hyundai, ağırlıklı olarak yeni tasarımlarıyla ziyaretçilerin karşısına çıkacak. Markanın “Duygusal Sportiflik” mottosuyla yola çıktığı yeni tasarım felsefesinin bir başka yansıması olan Prophecy, aynı zamanda aerodinamizm açısından da yenilikler sunuyor. İngilizce kelime anlamı “Kehanet” olan “Prophecy”, aerodinamizmi artıran geniş arka spoyleri ve öne doğru ilerleyen çizgileriyle dolu bir siluet sunuyor. Arkada yer alan entegre spoylerin üzerindeki piksel özellikli lambalar ise görselliği tamamlamış durumda.
“Prophecy trendleri takip etmez” diyen Hyundai Global Tasarım Merkezi Başkanı SangYup Lee, aynı zamanda konsepti ikonik çizgileriyle zamana karşı koyan bir tasarım harikası olarak yorumluyor. Ürün yelpazesini genişletmeyi amaçlayan Hyundai, elektrikli otomobillere olan yenilikçi yaklaşımını da devam ettiriyor. Hyundai Prophecy EV konsept, 3 Mart’ta Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tüm dünyaya tanıtılacak. Hyundai Motor Company, elektrikli otomobilleri, yeni tasarım çizgileri ve teknoloji şovlarıyla insanlığa odaklanacak.
0 comments