Üçüncü Nesil Citroen C3 Türkiye’de

Citroën Türkiye, markanın tüm dünyada en çok satan modeli olan C3’ün üçüncü neslini satışa sundu.

Üçüncü nesil C3, 2016 yılından bu yana gerçekleştirmiş olduğu 850.000 adetlik satış performansıyla bir başarı elde etmişti. Yeni konsept otomobillerden ilham alınarak LED farlarla desteklenen ve tamamen yeni Citroën kimliğini yansıtan bir ön görünümü beraberinde getirirken; üç yeni tavan dekoru, yeni alaşım jantı ve ikisi de yeni olmak üzere iki farklı iç ambiyans alternatifi ile yeni Citroën C3 birçok özelleştirme ve kişiselleştirme potansiyeli sunuyor.

Markanın yeni görsel imzası niteliğinde olan yeni Airbump tasarımları üçüncü nesil C3’de kendini gösteriyor. Daha çok üst segmentlerde kullanıma sunulan yeni Advanced Comfort koltuklar tamamen yeni bir araç içi konfor deneyimi sunarken, 12 farklı ileri sürüş destek sistemi, yedi inç dokunmatik ekranı ve akıllı telefon ekran yansıtması için Mirror Screen de dahil olmak üzere birçok internet bağlantılı hizmet gibi özellikler de yer alıyor.

Euro 6 normuna uygun motor seçenekleriyle yeni Citroën C3, 22 Eylül itibariyle 156.500TL’den  başlayan fiyatlarla Citroën Yetkili satıcılarında alıcılarını beklemeye başladı.