RS Servis Müşteri Memnuniyetinde Üst Üste 5’inci Kez Lider Oldu

Türkiye çapında 60 noktada hizmet veren RS Servis sikayetvar.com verilerine göre oto servisleri sektöründe, üst üste 5’inci kez marka karnesi en yüksek şirket oldu.

Türkiye’de hasar onarımında faaliyetini sürdüren ve 2019 yılında  toplam 244.685 adet araç onarımı, 350.000 adet mobil parça onarımı hizmeti veren RS Servis, müşteri memnuniyetinde hedeflerini gerçekleştiriyor. Türkiye çapında müşteri memnuniyeti odaklı bağımsız bir platform olarak bilinen sikayetvar.com verilerine göre RS Servis, oto servisleri sektöründe üst üste 5’inci kez marka karnesi en yüksek şirket oldu. “Oto Bayi-Servis Sektörünün En İyisi”, “En Çok Tavsiye Edilen”, “Hızlı Cevapçı”, “Çözüm Üretici” rozetlerine layık görülen RS Servis, yüzde 100 geri dönüş oranı ile öne çıkarken, yüzde 78 çözülen şikayet oranıyla rakiplerine ciddi bir fark atarak 2019 yılında da liderliğini korumuş oldu.

Konuyla ilgili olarak TOSEF Tüm Oto Servisleri Federasyonu Başkanı ve RS Servis CEO’su Ünal Ünaldı “Yüzde yüz yerli ve milli bir marka olan RS Servis, müşteri memnuniyetine verdiği önemi bir kez daha kanıtlamış oldu. Tamamen bağımsız bir platform olan sikayetvar.com’a ve bizlere güvenen tüm müşterilerimize teşekkür ederiz. RS Servis olarak 2020 yılında oto servisleri sektöründe kalite standartlarını daha da yüksek bir noktaya taşıyarak liderliğimizi sürdürmeye devam edeceğiz” dedi.