Mitsubishi yeni Outlander PHEV’nin Avrupa lansmanını gerçekleştirdi

50.000 adedin üzerindeki satışla dünyanın en çok satan plug-in hibrit SUV aracı kabul edilen Outlander PHEV, 2019 yılında özel siparişle Türkiye’ye de getirilecek.

Japon Otomotiv üreticisi Mitsubishi, Marsilya’da düzenlediği lansmanla  Outlander PHEV plug-in hibrit elektrikli çift motorlu SUV aracının tanıtımını gerçekleştirdi.  Outlander PHEV modeli 2013 yılında, plug-in hibrit elektrikli çift motorlu SUV otomobili Outlander PHEV’i piyasaya sunmuştu. Satışına başlandığından günümüze kadar pazardan gelen olumlu tepkinin verdiği güç ve sürekli iyileştirmenin desteği ile, Outlander PHEV, teknolojiyi ilk benimseyenlere yönelik bir araçtan Mitsubishi Motors’un amiral gemilerinden biri haline gelmişti. Outlander PHEV, 2015, 2016 ve 2017 yıllarında Avrupa’nın en çok satan plug-in hibrit aracı oldu ve bugüne kadar, Avrupa’da 100.000 adedin üzerinde satış gerçekleştirildi. Dünya çapında 150.000 adedin üzerinde kümülatif satış ile Outlander PHEV dünyanın en çok satan plug-in hibrit SUV aracı kabul ediliyor.

Marsilya’da düzenlenen lansmanda konuşan Temsa Motorlu Araçlar Genel Müdürü Levent Akpulat “Türkiye’de elektrikli araçların geleceğine ve yeni Outlander PHEV’ye dair şunları söyledi; “2030 yılına geldiğimizde dünyada satılan araçların %25’i (sıfır emisyon) elektrikli araçlar olacak. Bu trendin ilerleyen yıllarda elektrikli araç teknolojisindeki maliyetlerin azalması ile daha da hızlanacağı öngörülüyor. Önümüzdeki dönemde değişen ihtiyaçlara paralel olarak ülkemizde de şu anda yetersiz olan altyapının gelişmesi ve araçlar için vergisel teşviklerin bulunmaması gibi sorunların çözümlenmesinin ardından bir dönüşüm yaşanması bekleniyor.Avrupa ve dünyada satış rekorları kıran Mitsubishi Outlander PHEV otomobilimizi Türk tüketicisiyle de buluşturmak istiyoruz. Mitsubishi Motors’un yeni Outlander PHEV modelini vergisel teşviklerin yetersizliğinden dolayı 2019 yılının ilk aylarında Türkiye’ye özel sipariş ile getirileceğiz. Yerli elektrikli otomobil üretiminin hayata geçmesi ve satışa başlamasına paralel altyapının hazır hale gelmesi ve vergisel teşviklerin sağlanması ile Türkiye’de satılan elektrikli araç sayısı da artacak elektrikli otomobil konusunda öncü, iddialı ve tecrübeli olan Mitsubishi markamız ile biz de bu segmentte büyümeyi hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

 

 

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir