Mercedes-Benz’in yeni multimedya sistemi MBUX otomobilin ‘Siri’si olma hedefinde

Mercedes-Benz’in yeni multimedya sistemi MBUX (Mercedes-Benz User Experience – Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi) Las Vegas’ta gerçekleştirilen Tüketici Elektroniği Fuarı (CES) 2018 kapsamında tanıtıldı. MBUX’in yapay zekâ teknolojisi sayesinde sahip olduğu öğrenme yeteneği öne çıkıyor. Kişiselleştirme özelliğine sahip olan MBUX, kendini kullanıcıya göre ayarlayabiliyor. Sistem araç, sürücü ve yolcular arasında duyusal bir bağ oluşturuyor. Sistem kablosuz güncelleme imkânı da sunuyor.

MBUX (Mercedes-Benz User Experience)

Mercedes-Benz User Experience, yüksek çözünürlüklü dokunmatik geniş ekran, artırılmış gerçeklik teknolojisine sahip navigasyon ekranı ve “Hey Mercedes” anahtar sözcüğü ile aktif hale gelen doğal dil anlama özelliği ile akıllı sesli kontrol gibi özelliklerle dikkat çekiyor. Mercedes-Benz’in tüm yeni nesil kompakt sınıf otomobillerinde kullanıma sunacağı Sistem, 2018 yılının ilkbahar aylarında yeni A-Serisi ile üretim programına dâhil oluyor. Sistem; orta konsoldaki touchpad yüzey, dokunmatik ekran ve direksiyon simidindeki kontrol düğmeleri olmak üzere birbirini tamamlayan dokunmatik kullanım konseptiyle öne çıkıyor.

MBUX (Mercedes-Benz User Experience)

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir