n11.com’dan Garaj11 Hizmeti Başladı

n11.com’un e-ticaretteki tecrübesi ve güvencesi ile Doğuş Holding’in otomotiv alanındaki bilgi birikiminin birleştirildiği garaj11, yeni reklam kampanyasında tüketicilere güven vurgusu ve yeni marka yüzü Mustafa Sandal ile sesleniyor. n11.com’un bu yeni kampanyası ile ilgili Marka Direktörü Simin Özkar’ın görüşlerini aldık.

n11.com olarak Doğuş Holding ile gerçekleştirdiğiniz iş birliği sonucunda garaj11 hizmetinizi tüketicilere mayıs ayının sonunda yayınladığınız reklam kampanyasıyla duyurdunuz. Öncelikle garaj11’i verdiğiniz hizmetler arasına katmaya nasıl karar verdiniz? Gözlemlediğiniz hangi durum sizi bu girişime yönlendirdi?

n11.com Doğuş Grubu ile Güney Kore’nin en büyük gruplarından SK Group ortaklığında kurulan e-ticaret platformu. Dolayısıyla, garaj11 projesinde, n11.com’un e-ticaretteki tecrübesi ile Doğuş Holding’in otomotiv alanındaki bilgi birikimini birleştirmek istedik ve ortaya garaj11 çıktı. Otomotiv sektör dinamiklerini e-ticaretin sunduğu zahmetsiz ve güvenli alışveriş deneyimi ile birleştirdiğimiz garaj11’de tüketiciler, sadece yeni bir otomobil sahibi olmakla kalmıyor aynı zamanda uçtan uca hizmetlere de tek bir tıkla kavuşabiliyor. Müşterilerimizden kolay ve zahmetsiz satış süreçlerimizle ilgili aldığımız olumlu geri dönüşler bu süreçte bizi mutlu ediyor.

garaj11 diğer otomobil alım satım platformlarından farklı olarak ne vadediyor?

 garaj11 Türkiye’nin pazaryeri modeli ile çalışan ve ilk uçtan uca online satış deneyimi sunan online ikinci el araç alım ve satım platformu. Türkiye ikinci el pazarının büyüklüğü ve özellikle online satış anlamında vadettiği potansiyel sebebiyle birçok oyuncunun ve yeni yatırımcının ilgisini çeken bir pazar haline geldi. Bugün toplam finansal değer olarak baktığımızda, ikinci el araba pazarı Türkiye’nin en büyük tüketici ürünleri pazarı olmakla beraber, internet penetrasyonu en düşük olanların başında geliyor. Biz garaj11’de başarılı olmak için güven, kolaylık ve otomotiv sektörü deneyimi ile birlikte müşterilerinize sunduğunuz taahhütler ve faydaların belirleyici olduğunu düşünüyoruz. Doğuş Grubu’nun otomotiv sektöründeki deneyimi ile n11’in online alışveriş tecrübesinin yanı sıra, güvenli alışveriş ve müşteri hizmetleri konularındaki öncülüğünü birleştirerek rekabette öne çıkacağımıza inanıyoruz. Ayrıca garaj11’i güvenilir kılan ise içerisinde yüzbinlerce farklı aracın listelenmesi değil. garaj11’in farkı da bu noktada ortaya çıkıyor. garaj11’de listelenen tüm araçlar belirli kriterler içerisinde. Örneğin, 15 yaşından yaşlı, 200 bin km’yi geçmiş, airbag işlemli, ağır hasar kayıtlı, sel ya da su hasarı olan, çalıntı kayıtlı araçlar garaj11 kriterleri dışında ve listelenmiyor.

Bu proje ile neyi hedefliyorsunuz?

Bu yola çıkarken ilk hedefimiz, tüketicinin cep telefonu ya da bir kıyafet satın alır gibi kolay ve güvenilir bir şekilde araba satın alabilmesini sağlamaktı. Çalışmalarımızı da hep bu doğrultuda yürüttük, yürütmeye devam ediyoruz.

Reklam kampanyanız için nasıl bir strateji izlediniz? Vermek istediğiniz mesaj neydi? Brief aşamasından itibaren tüm detayları sizden dinlemek isteriz.

Tüketicilerin mevcut ilan sitelerinde ya da kendi aralarında araç alım satım işlemi yaparken yaşadıkları tüm acı noktalarına; güven ve kolaylık vaadimizi destekleyen hizmetlerimizle çözüm bulan bir müşteri deneyimi kurguladık. Dolayısıyla reklam filmlerde markamızın sektördeki çözüm üreten, güvenilir platform yaklaşımını ortaya koyduk ve pazardaki sorunlara geliştirdiğimiz çözümlere de reklam filmlerimizde yer vermek istedik. Aldığım araç sağlam mı, ekspertiz raporu güvenilir mi, ödeme yaparken sorun yaşar mıyım gibi soruların tümüne n11.com güvencesiyle cevap veriyoruz. garaj11’de tüm araçlar bağımsız TÜV SÜD D-Expert’in ekspertiz raporu ve şase üzerinden tramer sorgulaması aracılığıyla listeleniyor. Ödemeler ‘n11 Ödeme Koruma Sistemi’ sayesinde güvenle online olarak yapılabildiği gibi anında online olarak taşıt kredisine başvurmak ve kredinin sonucunu dakikalar içinde öğrenmek de mümkün oluyor.

Kampanya ile tüketicide yaratmak istediğiniz etki nedir, ne hedefliyorsunuz?

E-ticaretten araç alıp satmanın zorluklarının n11.com güvencesiyle aşıldığını göstermek istiyoruz. garaj11’in gerek aracın güvenirliği, gerek verilen garanti, gerekse kolay kredi imkanlarıyla tüm süreci müşteriler için uçtan uça düşünerek bir hizmet sunuyoruz.

Reklam yüzü olarak Mustafa Sandal’ın seçilmesinin kampanya mesajınız açısından sizce nasıl bir katkısı oldu? Nasıl geri dönüşler alıyorsunuz?

garaj11’in yeni iletişim çalışmaları için Mustafa Sandal ile iş birliğine imza atmaktan mutluluk duyuyoruz. garaj11 için Mustafa Sandal ile birbirinden keyifli üç film çektik. Filmlerde Mustafa Sandal’ın unutulmaz ‘Araba’ şarkısının eşlik ediyor. Mustafa Sandal hep ‘onun arabası var’ dedi, şimdi ise garaj11 ile arabası olmayanların ya da arabasını değiştirmek isteyenlerin yardımına koşuyor. Ayrıca Mustafa Sandal tüm süreçte markaya inanarak işi sahiplenerek çalıştı. Senaryonusu ve prodüksiyonunu da kendisi yaptı. Mustafa Sandal’ın işin bu kadar içinde olması da reklam kampanyamızın sonuçlarına olumlu olarak yansıdı.

Reklam filmi dışında başka mecralarda da iletişim çalışmalarınız olacak mı?

Reklam filmiyle birlikte lansman kampanyamıza 360 olarak yaklaşıyoruz. Dolayısıyla tüm pazarlama ve iletişim planımızı bu doğrultuda yaptık. Dijital bir platform olarak dijital mecralar planlarımızda öne çıkanlar arasında yer alıyor. Bunun yanı sıra garaj11, n11.com’un 2021 planları arasında en öncelikli projelerden biri, dolayısıyla farklı kanal ve mecralarda da yeni dönem planlamalarımız olacak.

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir