Alfa Romeo, üç ön gösterimi ve tüm ürün gamıyla Paris Otomobil Fuarı’nda yerini aldı. Alfa Romeo’nun fuardaki standı markanın kültürel geleneğine atıfta bulunarak ziyaretçileri ‘Made in Italy’nin (İtalyan ürününün) kalbine doğru bir yolculuğa çıkarıyor. “Bottega” adı verilen alanın konsepti, Alcantara, Art, Lavazza, Magna Pars, Poltrona Frau ve Schedoni gibi İtalya’nın en ünlü ve seçkin markalarıyla yapılan iş birlikleri sayesinde fuarda sükse yaratmayı amaçlamış.
Küresel İtalyan markasının İtalya ve Avrupa’nın en büyük segmenti olan B segmentine dönüşünü simgeleyen yeni Alfa Romeo Junior, etkinlikte dikkatleri üzerinde topladı. Junior, donanım açısından belirgin ayrımlar olmaksızın hibrit ve elektrikli konfigürasyonlarda sunuluyor. Çift egzoz borusu, 18” ‘Fori’ alaşım jantlar ve Sabelt koltukları, Alcantara döşeme ve sportif özellikler içeren Spor paketi ile donatılmış olan 136 beygirlik Junior Speciale Ibrida ilk kez Paris’te sahneye çıktı. Bunun yanı sıra, Fransa’da ilk kez halka açık bir etkinlikte tanıtılan yeni Junior 280 Veloce, Sport paketi ve cam açılır tavanı ile stantta öne çıkan modeller arasında yer aldı.
Alfa Romeo’nun ve Sportiflik, Tutku ve “Made in Italy” değerlerinin manifestosu niteliğinde olan, yalnızca 33 adet üretilen özel yapım 33 Stradale de 30 Ağustos 2023’teki lansmanından bu yana dünyanın dört bir yanındaki en büyük otomotiv etkinliklerini kapsayan uluslararası turunun devamı niteliğinde fuarda sergilendi. Paris’teki standı, efsanevi 6C 1500 Super Sport ile 1928 Mille Miglia’daki ilk galibiyetine ithaf edilen ve markanın spor tarihine saygı duruşu niteliğindeki sınırlı-özel üretim 520 beygirlik Giulia Quadrifoglio Super Sport tamamladı.
0 comments