Sürüş İzlenimi: Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee

Filoların gözdesi Citroen C-Elysee makyaj ile birlikte popülerliğini sürdürmek istiyor.

Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee

Özellikle filo kullanıcılarının yakından tanıdığı Citroen’in B sınıfı sedanı C-Elysee makyajlanarak daha dinamik çizgilere kavuştu.

Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee

Makyajlanan C-Elysee’in ilk dikkat çeken değişim ön kısımda oldu. Modelin dinamik görüntüsünü artıran panjur tasarımının yanında sis farlarının üstüne yerleştirilen LED aydınlatmalar bu dinamik görüntüyü destekliyor. Makyajdan otomobilin stop grubu da nasibini aldı. 3D etkili olarak isimlendirilen yeni stop grubu otomobilin arka kısmının daha şık görünmesini sağlıyor.

Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee

Otomobilin iç kısmına geçtiğimizde ise önemli bir değişim olmadığını görüyoruz. En önemli değişim bilgi eğlence sisteminde karşımıza çıkıyor. Daha önce eleştirilerin hedefinde olan cam açma kapama tuşları yine vites kolunun etrafında konumlandırılmış. Bir diğer beğenmediğimiz konumlandırma ise hız sabitleme tuşları. Konumu nedeniyle kullanmak pek kolay değil.

Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee

Otomobilin iç mekanı 5 kişinin yolculuğunu yapması için ideal. 506 litrelik bagaj hacmi ise 5 yolcunun bagajlarını rahatlıkla alabilecek şekilde.

Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee

Testimize konuk olan 1.6 HDi motor 92 beygir güç üretiyor. 92 beygir sayesinde otomobile yeterli hızlanma sunan motor düşük yakıt tüketimi ile ön planda. Şehir içinde 5 – 5.5 litre arasında tüketime imza atan 1.6 HDi motorun şehir dışı tüketimi ise 4 litrenin altında.

C-Elysee’in en zayıf noktası ise yol tutuşu. Yerden yüksek tasarlanan model yumuşak süspansiyonla birleşince kullanıcısına düşük yol tutuş sunuyor.

Rekabetin yoğun olduğu B sınıfı sedanlar arasında makyajla elini güçlendiren C-Elysee adından daha çok söz ettireceğe benziyor.

EGEMEN ÖZTEN

Ad

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir